Pagina's

maandag 27 oktober 2014

favoriete winkels

hoi!
vandaag schrijf ik een recensie over mijn favoriete winkels!

Action

het is toch wel mijn favoriete winkel, de action!
het is echt super handy als je nagellak ofzo wilt kopen want serieus de O.P.I kost daar maar 
1,80! NIET normaal toch! maar ja, het is ook heel erg handig als je beauty producten daar wilt kopen. ik zal als ik naar de action ga daar wel een shoplog van maken. maar nu ff iets anders. 
heel veel mensen zeggen dat de producten daar niet goed voor je zijn, nou echt dat is niet waar. 
de producten zijn misschien niet echt. ze zijn misschien niet echt van bijv. pringels maar van chipz ofzo. maar dat betekent niet dat het slecht voor je is. dat is ook zo met de beauty producten daar. iedereen zegt ja de maskers, daar krijg je alleen maar puisten van. nou das echt niet waar kijk maar is een keer naar beautygloss die kan je daar ook wel wat over vertellen.

H&M

het is echt m'n favoriete kleding winkel.
echt als ik wil shoppen slaag ik daar altijd!
en het is daar ook altijd goed.
ja er is verder niet zoveel over te zeggen maar als je daar nooit kijkt ga der is een keer een kijkje nemen.
het is een winkel met eco kleren en ja, je hebt misschien al eens gehoord over dat angorawol, maar dit is helemaal niet waar. dus ga echt even kijken als je er nooit kijkt.

Big Bazar

de Big Bazar is een soort Action, het heeft ook merk make-up en dingen enzoo... die heel erg goedkoop zijn. ze hebben er Calvin Klein en Rimmel.
ook hebben ze er best goedkoop eten, dus als je shopt met je vriendinnen kun je daar altijd een blikje cola halen voor 0,60 ;-)

ik hoop dat jullie er een keertje gaan kijken als jullie er niet kwamen dus veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten